tisdag 12 februari 2013

Got a secret, can you keep it..

Alltså, att inte vara student längre och numera vara "mellan två jobb" och precis ha skaffat netflix är en kombination som jag inte vet är bra eller dålig. Det bra är för att, ja, det säger ju sig självt. Och det är dåligt för att, ja, det säger ju egentligen också sig självt.

Meen, strunt i det. Dock, har jag fastnat för serien Pretty little liars. Ja, jag vandrar numera om dagarna in i amerikansk high-school-drama som om jag vore 18 igen. Det är min belöning när jag tränat, sökt jobb och tagit tag i alla andra saker som ska göras. Låt oss hålla det hemligt.

Hjälp, jag hoppas att jag kommer in på franska-kursen jag sökt. Det behöver jag nog. Undrar om pretty little liars finns på franska. Det hade varit excellent! J'espère!

2 kommentarer:

  1. Åh...Jag vågar inte skaffa netflix!
    Då skulle jag nog inte komma iväg till skolan överhuvudtaget! :P Haha!
    Du måste förresten se Modern Family och New Girl om dina serier tar slut ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, den risken finns. New girl är så jäkla bra, men tror inte den finns på netflix. Men modern family ska jag kolla in! :)

    SvaraRadera